TERMENI ȘI CONDIȚII – pentru telemedicina
Politica de livrare
Beneficiați de consiliere medicală prin serviciul de telemedicină și de sfaturile avizate ale medicilor specialiști din cadrul clinicilor VITAPLUS din confortul locuinței dumneavoastră. Serviciul medical de telemedicină oferă posibilitatea unei interacțiuni între pacienți și medici în mediul online, prin intermediul mijloacelor electronice de comunicare, fie că vorbim de telefon mobil, tabletă, laptop sau desktop. Acest serviciu este disponibil ca o alternativă a consultațiilor în prezența pacientului în cabinetul medicului și este limitat în ceea ce privește posibilitatea de diagnosticare.
Recomandările cu caracter medical transmise de medici în urma consilierii medicale online sunt date doar pe baza simptomelor pe care pacientul le descrie. Este răspunderea pacientului să ofere o descriere cât mai corectă și completă a simptomelor, a stării generale de sănătate, a medicației folosite, istoricul medical și orice alți posibili factori externi cu care pacientul a intrat în contact (ex. persoane cu afecțiuni transmisibile, călătorii, substanțe de orice natură etc).
Pacienții care accesează acest serviciu își asumă responsabilitatea informațiilor transmise și certifică veridicitatea lor pentru a primi o recomandare cât mai precisă din partea medicului.
Ținând cont de faptul că acest serviciu se va face prin intermediul unei conexiuni telefonice sau online trebuie ținut cont de limitările legislative și tehnologice. Prin solicitarea și accesarea acestui serviciu declarați că ați luat la cunoștință întru totul despre aceste limitări, așa cum sunt explicate și în prezentul document.
În cazul în care doriți ca acestă sesiune de consiliere să se desfășoare și video nu doar audio este necesar accesul la o cameră video și un microfon funcționale, precum și la o conexiune internet care să permită interacționarea cu medicul.
VITAPLUS nu își asumă nicio răspundere în cazul în care consilierea medicală online nu se poate desfășura sau este întreruptă din pricina echipamentelor sau conexiunii de intenet, caz în care aveți dreptul de a solicita reprogramarea sesiunii sau returnarea sumei de bani.
Ședințele de consiliere medicală desfășurate online vor fi oferite de către medicii VITAPLUS din cabinetele medicale din cadrul centrelor medicale VITAPLUS în care își desfășoară activitatea și în cazuri speciale de la domiciliu, cu asigurarea confidențialității medic-pacient. Pacientul este, la rândul său, responsabil pentru asigurarea confidențialității în spațiul de unde accesează consultația.
Rețeaua de comunicații, echipamentele, inclusiv cele audio-video, prin care VITAPLUS oferă consilierea medicală online sunt securizate, iar accesarea de către medic a sesiunii de consultație se face prin credențiale unice puternice. Vă rugăm să vă asigurați că și rețeaua dumneavoastră are implementate măsuri de securitate.
Pot exista cazuri când se va prelua/procesa imaginea sau amprenta vocală, aceasta fiind folosită doar în scopul prestării serviciului.
Este interzisă înregistrarea/stocarea și redarea imaginii de către pacienți.
Consultațiile care se pot oferi implică o stare destul de bună a pacientului, ținând cont de faptul că medicul nu poate efectua un examen clinic complet (nu vor putea fi făcute măsurători ale semnelor vitale, nu vor putea fi obținute date clinice în urma palpării sau auscultației pacientului). Este indicat ca simptomele prezentate de pacienți să fie recent apărute, cel mult de câteva zile.
Pacientul este rugat să țină seama de recomandările făcute de medic. Medicul curant și SC VITAPLUS MEDCLIN SRL își declină orice răspundere în cazul în care pacientul nu urmează aceste recomandări. În cazurile în care recomandările efectuate în cadrul consultației nu îmbunătățesc simptomele prezentate, dacă simptomele se agravează sau apar reacții adverse la medicametele recomandate, este indicat ca pacientul să solicite o programare la cabinetul medical sau să apeleze serviciul de urgență 112.
Pentru folosirea serviciului de telemedicină se aplică, cu modificările de rigoare, toate regulile de accesare a serviciilor SC VITAPLUS MEDCLIN SRL.
Accesarea acestui serviciu reprezintă consimțământul pacientului pentru prelucrarea imaginii și vocii sale în condițiile expuse mai sus, precum și acceptarea tuturor termenilor și condițiilor incluse în prezentul document.
Pentru orice detalii suplimentare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal de către SC VITAPLUS MEDCLIN, puteți consulta Politica pentru protecția datelor cu caracter personal.
Plata se face online cu card bancar prin platforma NETOPIA Payments (Visa/Mastercard).
Procesatorul va colecta pe site-ul securizat, în numele și pe seama Comerciantului, informații privind Utilizatorul Final doar în măsura în care ele sunt necesare prestării serviciilor.
Site-ul este securizat SSL (Certificarea SSL protejează tranzacțiile cu cardul de credit, transferul de date, datele de conectare și transmiterea fără risc a documentelor private prin intermediul Internetului).
Politica de retur
Întrucât serviciile se achită în avans, cu cel puțin 24 ore înainte de sesiunea de telemedicină (excepție făcând cazurile urgente unde se permite achitarea înainte consultației), pacienții pot renunța sau reprograma serviciile de telemedicină cu cel puțin 24 ore înainte de sesiunea de telemedicină, trimitând o cerere de renunțare la sesiunea de telemedicină pe adresa de e-mail office@vitaplusmedical.ro
Sumele se returnează prin virament bancar, în termen de 15 zile de la solicitarea în scris și confirmarea contului, de către pacient.
Date de indentificare ale S.C. VITAPLUS MEDCLIN S.R.L.
Sediul social: Craiova, str. Nanterre, nr. 6, jud. DOLJ
CUI 33532195
tel: 0351 733 035, 0351 917 (apel cu tarif normal)
e-mail: office@vitaplusmedical.ro